Groep 5

vrijdag 11 oktober 2013

Stukjes KBW, geschreven door kinderen.

Door Lieke:

Stelles kinderboekenweek 2013
Door: Lieke Megens

In dit verhaal ga ik het hebben over
1:opening
2:spelletjes doen
3:voetbal

1:op maandag was de opening. Toen gingen we een warming up doen bij mij was dat wel hard nodig wat ik had het heel koud. daarna was iedereen warm en gingen we de klas weer in rekenen doen.
2: op woensdag gingen we spelletjes doen. Een daar van was opdrukken en daar kreeg je zere armen van. En van touwtje springen ook. we moesten ook opdrachten zoeken. We hadden er heel veel goed!
3: donderdag gingen we voetballen. Het ging best wel goed al zeg ik het zelf! Toen we een partijtje gingen doen had mijn team 5-0 gewonnen goed he!

Groetjes lieke


Door Amber:

Stelles kinderboeken week 2013
Door:Amber van Ommeren
In dit verhaal ga ik vertellen over:
1.opening
2.Gym dans
3.Spelletjes

1.Op maandag hadden wij de opening van de KBW .Toen gingen we een warming-up doen op “’klaar voor de start’’’ en dat was heel leuk.
2.Op vrijdag toen we bij de gym waren gingen we een dansje doen op ‘’klaar voor de start’’ . Toen gingen we ook nog buikspieren op warmen .
3.OP woensdag gingen we een quiz doen . de spelletje waren :estafette,op drukken,en springtouwen .Dat was heel leuk.

En nog een vriendenlijken groet van Amber

Door Noor:
Stelles kinderboekenweek 2013
Door noor versteeg
1 spelletjes op woensdag
2 voetbal

1 spelletjes op woensdag
Op woensdag hebben we spelletjes gedaan het waren quiz vragen en anderen dingen zo als opdrukken en estafetterace en touwtje springen Ik had 25 keer opgedrukt en 30 keer touwtje gesprongen en voor estafette kreeg je geen punten
2 voetbal
Donderdag hebben we ge voetbalt en ik en de andere kinderen waren heel goed ik heb drie nul gewonnen maar ik wil er niet op het was dus 3/0 voor ons ik zat bij Ninne Lieke Sophie en Aafke

Groetjes Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten